-->

torsdag 4 november 2010

En dag med nytt läckert scrapgodis

Har beställt Scrapgodis från Miansscrapodesign, och vilkena otrolig service jag fick därifrån! Tack snälla Marianne! Jag kan knappt bärga mig tills jag hunnit scrappa med min nya fina lace punch från Marta Stewart...
Jag har gjort en hel kollektion av kaffe-färgat Scrappgodis. Nu har det torkat och jag ska till och sätta tänderna i dem!! Ska bli spännande och se resultatet!!
Har även fått hem en beställning (Shoppohollic varning :) från Scrapbooking4you, de har läckra Vintage sidor. Jag vågar knappt använda dem!! Det är från äkta 1800-tals böcker, dreeglar! Måste torka mig om munnen, ler!

Kram från mig /


2 kommentarer:

  1. Tack söta vad snäll du är! ♥
    Vilka underbara länktips ska genast kolla igenom sidorna.
    Ha en toppen kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är ju du som är en sötpaj ;-) Tack själv för allt du inspirerar med!! Jag har ju dig som ett föredöme på att blogga, helt underbart! Kram tbx.

    SvaraRadera