-->

torsdag 11 november 2010

Sprudlande kreativitet!

Då har jag äntligen kommit mig för att ladda in mina foton i datorn. Så här kommer lite av mina tillverkade alster. Håll till godo.


Ett TriShutter kort. Brettekort på norska. Jag vet inte vad vi säger på svenska...

Jag var på syfestivalen som var på Älvsjömässan i helgen för att bl a. lära mig virka egna blommor. Här ser ni resultatet!

Ett av mina klassiska lotuskort som jag kalligraferar själv och använder stämplar för att få en vattenstämpelkänsla...

Ihoppknutet lotuskort, enkelt men matchandes presenten..

Ett värmeljuskort med matchande tändsticksask. En tag med stämplad text "Du är guld värld"

Kaffeinfärgnig

Min blomster kollektion under tillverkning...

Här har jag färgat in ett nothäfte i kaffe tillsammans med lite gott o blandat...

En distressruta som jag stämlat med en ängelstämpel och embossat i guld. Allt på en bit tårtpapper.


En Distress ruta som jag kalligraferat och chalkat kanterna på samt använt en MS ängelstans.


Ett ängelkort. Med diverse gottis på. Har bl a. använt pearlmaker och gjort en guldswirl. En stämpel som jag embossat i guld. Chalkat kanten på fotot med Distress  - teadie - samt även färgat in spetsen i samma färg. Blomman har jag stansat ut av EK retrostans samt en hjärtbrad i mitten och lite Pearlmaker guld. Chalkat kanterna med Distress. 

                                                          Närbild på ängelstämpeln.

                                              Och en närbild på Swirlsen och Retroblomman.

Har en del i arkivet som jag kommer lägga ut när jag får lite tid. Må så gott!!


2 kommentarer:

  1. Oj här bor en konstnär! Så vackra saker du skapar! Det är lustigt ända upp i tonåren så var jag liksom många andra tjejer mycket för at måla och fota och greja, jag hade fantastisk koll på både mina fotografier och alla andra märkliga projekt. Som jag tyckte om! Sedan blev jag större - på alla sätt (ehum) och precis som jag slutade med alla sporter och dylika aktiviteter så slutade jag alldeles att teckna/måla, skapa - i dag har jag ingen känsla alls för det. Däremot ser jag om andra har det. Du har det!

    SvaraRadera
  2. Tack för väldigrt snälla ord:) Och här verkar det vara en duktig och kreativ människa som skapar mycket fint:) Pia

    SvaraRadera